Místo zasvěcené nejen severským končinám aneb Manev blir mett før øynene :)
PĚKNĚ VÁS VÍTÁM VE SVÉM KRÁLOVSTVÍ ;D POHODLNĚ SE USAĎTE A ZKOUMEJTE JAK JE LIBO...ČÍM DÉLE, TÍM LÉPE :))) ZDRAVÍ KIMBBU

Srpen 2008

Vážná hudba v moderním světě

31. srpna 2008 v 15:05 | Kimbbu |  Ostatní
ČÍM SE KDO NECHAL INSPIROVAT? (Příklady):
AIR (Bach): Yngwie Malmsteen; Sweetbox - Everything´s Gonna Be Alright
O FORTUNA (Orff): Therion
HALL OF THE MOUNTAIN KING (Grieg): Apocalyptica
LACRIMOSA (Mozart): Evanescence
VLTAVA (Smetana): Kerion - nazvali to Time of Fantasy
AVE MARIA (Bach): Tarja Turunen, Celine Dion, Lucie Bílá, Štefan Margita...
KÁNON D-MOLL (Pachelbel): N Dubz - podkladem pro píseň We dance on


EPICA

30. srpna 2008 v 20:07 | Kimbbu |  Holandsko
Epica je holandská symfonická metalová skupina, kterou založil kytarista a zpěvák Mark Jansen po jeho odchodu z After Forever. Jako u mnoha kapel s ženskou zpěvačkou v čele nesmíme opomenout symboliku krásné Simone Simons.
2002-2003: Dožadování se měsíce:
Začátkem roku 2002 se Mark Jansen nepohodl ohledně tvorby s ostatními členy After Forever, takže se rozhodl odejít a založit si svůj vlastní projekt. Začal hledat souznivé hudebníky a nejdříve svou skupinu pojmenoval Sahara Dust. Koncem roku 2002 nabídli místo hlavní lady Heleně Michaelsen (Trail of Tears), kterou však poznenáhlu nahradila dosud neznámá mezzo-sopranistka Simone Simons, v té době Markova přítelkyně. Vzniklou sestavu doplnili kytarista Ad Sluijter, bubeník Jeroen Simons, basista Yves Huts a hráč na klávesy Coen Janssen. Později se nechali inspirovat americkými Kamelot a jméno si změnili na Epicu.
Epica pak sestavila pěvecký sbor, který se skládal ze dvou mužských a čtyř ženských vokalistů, a smyčcový orchestr (troje housle, dvě violy, dvě cella a jeden kontrabas), kteří s nimi od těch dob začali hrát. V roce 2003, stále pod názvem Sahara Dust, vytvořili dvou-skladbové demo, které nazvali Cry for the Moon. Výsledkem bylo podepsání smlouvy se společností Transmission Records.
2003-2004: Domnělé utrpení:
Jejich debutové album, THE PHANTOM AGONY, produkoval Sascha Paeth (známý pro jeho práci se skupinami Angra, Rhapsody of Fire a Kamelot) a vyšlo koncem roku 2003. Skladba "Facade of Reality" pojednává o útocích z 11. září 2001 a obsahuje kousky z projevu Tonyho Blaira. Album následovaly tři singly: "The Phantom Agony", "Feint" a "Cry for the Moon".
2005-2007: Odloženo k zapomnění/ Skóre:
Druhá střela, album CONSIGN TO OBLIVION, je ovlivněna kulturou mayské civilizace, čehož si můžeme všimnout díky sérii písní "A New Age Dawns" (Nový věk svítá), která odkazuje na časový systém mayské populace, který se táhne až do roku 2012, avšak neříká, co se má udát po daném roce. Základní nit alba je skládání filmových melodií, jako hlavní inspirací byli řečeni Hans Zimmer a Danny Elfman. Svůj vokální projev tu poskytl také hostující Roy Khan (Kamelot) v písni "Trois Vierges". Epica podpořila Kamelot na části turné s jejich albem "The Black Halo", na kterém ještě Simone přizpívala své vokály ve skladbě "The Haunting (Somewhere in Time)". Epice vyšly dva singly: "Solitary Ground" a "Quietus (Silent Reverie)".
V září 2005 vydala Epica nemetalové album THE SCORE - AN EPIC JOURNEY, které je soundtrackem k holandskému filmu "Joyride", ačkoliv může být považováno také za jejich třetí album. Mark Jansen je popsal jako "typická Epica bez zpěvu, kytar, basy a bicích".
V letech 2005 a 2006 se Epica vydala na své první turné skrz celou Severní Ameriku jako předkapela Kamelot. V té době skupinu opustil bubeník Jeroen Simons kvůli jeho přání pustit se do jiných hudebních aktivit. Na podzim 2006 Simone opět spolupracovala s Kamelot, nazpívala vokály v písních "Blücher" a "Season´s End". V prosinci Epica na oficiálních stránkách oznámila, že na novém albu bude na bicí hrát Ariën van Weesenbeek (z God Deathroned), avšak novým členem se zatím nestává.
2007-současnost: Božské spiknutí:
V září 2007 Epica opět vyrazila na turné po Severní Americe, tentokrát však ne jako předkapela, nýbrž hvězdy vystoupeních. V tomto roce také vydává zatím poslední album THE DIVINE CONSPIRACY a nahrává pod novou značkou Nuclear Blast. V prosinci se Ariën konečně stává stálým bubeníkem. V dubnu 2008 objíždějí znovu Ameriku se skupinami Into Eternity a Symphony X. Simone však náhle onemocněla infekcí MRSA (Methicillin-resistant Staphylococcus aureus) a na turné ji musela nahradit blonďatá vokalistka Amanda Somerville. 10. srpna vyšel singl "Never Enough".
STYL:
Epica holduje směsici gotického a symfonického metalu. Dalším stylem může být řečen power metal podle slov kytaristy Ada, který kapelu popisuje jako "most mezi power a gothic metalem". Zpěvačka Simone vyjádřila přednost symfonického metalu a zakladatel skupiny Mark poznamenal, že se nezlobí, když jsou přiřazování ke gothic metalu.
Hudba Epicy je agresivní, bombastická až přílišná, některé skladby jsou epické, obrovské a majestátní, jiné zase tlumenější a uzavřenější. Kapela je také známá progresivním gradováním, zatímco je stále zřejmá přítomnost gotické atmosféry a citlivosti.
Epica používá již zaručenou známku úspěchu co se týče zpěvu, tedy protichůdné póly murmuru, surovosti a melodické ženské lehkomyslnosti. Eduardo Rivadavia z Allmusic poznamenal, že předností skupiny je "prozkoumávání zvukových kontrastů světla a temnoty, otrocká intenzita sloních kytarových rifů a hyperaktivního bubnování, které se vzpínají proti tyčící se navrstvené sladkosti zvonivých strun a kláves." Zárukou kvality jsou také Simoniny operní vokály v rozsahu mezzo-sopránu, avšak dokáže zpívat i "jasným altovým hlasem, který má bezchybný tón a obsahuje velké množství citu". Mark Jansen poskytuje potřebné vrčení a bručení, které je velmi důležité v podmínkách rovnováhy a rozmanitosti. Dalším typickým znakem jsou pěvecké sbory a symfonický orchestr. Celé dílo pak ozdobí vypravování a slova v latině a arabštině.
Sestava:
Simone Simons - mezzo-sopránové vokály
Mark Jansen - kytara, bručení, křičení
Ad Sluijter - kytara
Yves Huts - basová kytara
Coen Janssen - syntezátor, klavír
Ariën Van Weesenbeek - bubny
Diskografie:
2003: The Phantom Agony
2004: We Will Take You with Us (DVD)
2005: Consign to Oblivion
2005: The Score - An Epic Journey
2006: The Road to Paradiso (kompilace)
2007: The Divine Conspiracy

SIRENIA

29. srpna 2008 v 21:57 | Kimbbu |  Norsko
1.Sirenia s Henriettou Bordvik 2. Ailyn 3. s Monikou Pedersen
Bývalý zpěvák, kytarista a hlavní komponista skupiny Tristania, Morten Veland, se před pár lety rozhodl přispět gothic/metal/rockové scéně novou kapelou. Stále přikloněný k temnějším a atmosférickým žánrům stvořil Sireniu s jediným cílem v mysli: přivést čerstvý vítr do undergroundové scény.

Sirenia kombinuje gothic metal a rock s klasickými vlivy stejně tak dobře jako s black a death metalovými prvky. Jejich zvuk se zakládá na pevné linii silných bicích a basové kytary, která je uspořádaná velmi dynamickým a progresivním způsobem a podporována silnými rytmickými kytarami, vše obklopeno atmosférickými klávesami a okořeněno melancholickým zvukem houslí a 12-strunné kytary. Vokální vyjádření je rozmanité - bručení, skučení, ženské vokály, čisté mužské vokály, sbory a šepot. Písně jsou velmi vášnivé s rychle se měnící atmosférou. Texty se zakládají na úvahách o životě, smrti, lásce, nenávisti, paranoie, úzkosti a duševní poruše.

Sirenia vznikla začátkem roku 2001, kdy Morten odešel z kapely Tristania kvůli hudebním nesouladům a osobním rozbrojům. V této fázi byl plný nápadů a více než připravený nechat je vyplavat na povrch. Hodně investoval do nového vybavení a trávil mnoho času skládáním doma.
Poté, co Sirenia nahrála 2 skvělá alba (AT SIXES AND SEVENS a AN ELIXIR FOR EXISTENCE) plus jedno EP (Sirenian Shores), bylo na čase utrhnout si ještě více. A v tom čase se zrodilo album NINE DESTINIES AND A DOWNFALL ("Devět osudů a pád"), které je považováno za jejich nejlepší práci vůbec. Je to jejich první a taky poslední počin s dánskou zpěvačkou Monikou Pedersen, která přišla po odchodu Henrietty Bordvik. Změna nastala také po "obchodní" stránce, a to podepsáním smlouvy s nahrávací společností Nuclear Blast za účelem dosáhnout ještě více posluchačů, z celého světa.

Album je neuvěřitelně různorodé, chytré a originální. Rozhodně jeden ze záchytných bodů budoucí gothic metalové scény. Poddej se tomu a připrav se na to být odfouknut.
9. dubna 2008 oznámili, že novou zpěvačkou se stává vítězka španělského X-Faktoru Ailyn. V červnu začali ve francouzských a norských studiích nahrávat nové album. Mixování se ujal Tue Madsen v Dánsku. Nahrávka bude kompletní v září, ale vyjde až začátkem příštího roku.

Diskografie:
At Sixes and Sevens (2002)
An Elixir for Existence (2004)
Sirenian Shores (EP) (2004)
Nine Destinies and a Downfall (2007)

Současní členové:
Morten Veland - programování, murmur, čisté vokály, kytara, basová kytara, klávesy
Ailyn - ženské vokály
Jonathan A. Perez - bicí
Michael S. Krumins - kytara
*Kristian Olav Torp - basová kytara při živých vystoupeních

TRISTANIA

29. srpna 2008 v 17:08 | Kimbbu |  Norsko
Hudba Tristanie je obvykle považována za gothic metal s vlivy death a doom metalu (obzvláště na raných albech) kvůli jejich úzkému sepjetí s gothic metalovou historií.
Na prvních nahrávkách si zakládali na melodických death metalových rifech s dominantními tajemnými klávesami, silným bubnováním a pěveckými sbory. Silné místo tu má také doom metalový zvuk, který je možno odposlouchat z pomalých melancholických rifů. Soustředí se na ženské operní vokály, oblíbené sbory a klasické nástroje jako varhany, flétny a housle. Hodně se opírali také o deathové vokály v podání Mortena Velanda. Tato kombinace obou protichůdných vokálů a majestátních sborů jim získala mnoho fanoušků a s albem Beyond the Veil dosáhli vrcholu.

V uplynulých letech upustili od bombastických vrstvených skladeb, začali se soustředit na komponování různých hlasových stylů a vylepšili svůj zvuk bez ztráty celkového cítění.
Na čtvrtém albu Ashes byly hlasové funkce obstarány následovně: ženské (operní) vokály - Vibeke Stene; deathové vokály (bručení, vrčení a skřeky) - Kjetil Ingebrethsen a kytarista Anders Hoyvik Hidle; čisté mužské vokály (dutý baryton) - Osten Bergoy.

Jejich nejnovější album Illumination představuje stejné zpěváky až na Kjetila. V porovnání s jejich dosavadní prací obsahuje méně deathových vokálů a objevil se tu Vorph ze švýcarské metalové skupiny Samael. Album má mít také více symfoničtější zvuk.

Biografie:

Tristania (trist=smutný) vznikla koncem roku 1996, zakládajícími členy byli Morten Veland, Einar Moen a Kenneth Olsson, kteří dříve osazovali skupinu Uzi Suicide. Později se k nim přidali Anders H. Hidle a Vibeke Stene spolu s baskytaristou Runem Osterhusem. V květnu 1997 vydali první EP Tristania. Ještě téhož roku stihli nahrát své první dlouhohrající album WIDOW´S WEEDS (oděv, který nosí truchlící vdova). O rok později následoval singl Angina, po němž přišlo druhé album nazvané BEYOND THE VEIL ("Za závojem"), podle fanoušků jejich nejjemnější projekt, ale zároveň také nese nejtypičtější zvuk skupiny. Hudba je považována za velmi atmosférickou a plnou hluboké melodické vášně. Většinu písní složil Veland, psal texty, hrál na kytaru a zpíval murmurem. Podle jeho verze událostí byl po vydání alba Beyond the Veil zbylými členy ze skupiny vykopnut kvůli jeho "hudebním a společenským rozdílům". Založil si vlastní skupinu Sirenia.

V roce 2001 vypustili třetí album WORLD OF GLASS ("Svět skla"). Nepřítomnost Velanda je dost značná a album hodně vybočuje od jejich předešlého zvuku. Bručivé vokály si tu vzal na starost Ronny Thorsen (člen skupiny Trail of Tears), čisté vokály nazpívali Jan Kenneth Barkved a Osten Bergoy. Bergoy se následně ke skupině připojil jako stálý člen a od té doby byl murmur svěřen Ingebrethsenovi.

Čtvrté album ASHES (2005; "Popel") je první album, které Tristania nahrála pod společností SPV poté, co jim vypršela smlouva s Napalm Records. Sbory jsou pryč, pěvecká úroven je náročnější než na předešlých albech Beyond the Veil a World of Glass. Jisté stopy na albu nazpívali Hidle a Einar Moen. Dvě skladby byly napsány správcem webu tristania.com, Kjartanem Hermansenem, a to skladby "Libre" a "Circus"; píseň "The Wretched" je založena na básni "Ascending: Descending", taktéž od Hermansena. Houslista Pete Johansen, který tak často doprovázel na předchozích albech, byl nahrazen cellovými melodiemi od Hanse Josefa Groha. Ashes zračí jednoduchost textů a hudby od dob odchodu Velanda mnohem více než World of Glass.
V březnu 2006 odešel Kjetil Ingebrethsen a pustil se do nižší úrovně hudební kariéry.
27. února 2007 skupinu opustila Vibeke Stene a začala učit zpěv.

19. října 2007 se našla nová zpěvačka, Italka Mariangela Demurtas (dříve účinkovala ve skupině Reel Fiction). Její silný hlas (velmi odlišný od Vibeke) slibuje, že nastolí hlubší změny ve stylu skupiny.
Diskografie:
Tristania (EP) (1997)
Widow´s Weeds (1998)
Beyond the Veil (1999)
Midwintertears/Angina (2001)
World of Glass (2001)
Ashes (2005)
Illumination (2007)

Současní členové:
Østen Bergøy - čisté vokály
Mariangela Demurtas - ženské vokály
Anders Høyvik Hidle - kytary, murmur
Rune Østerhus - basová kytara
Einar Moen - klávesy, programování
Kenneth Olsson - bicí

Cradle of Filth: Diskografie 1994-2001

5. srpna 2008 v 15:37 | Kimbbu |  Ostatní
1994:
The Principle of Evil Made Flesh
je vůbec první vydané album. Má nejprimitivnější zvuk ze všech alb, o něco čistší než demo nahrávky. Daniho vokály trošku pokulhávají oproti jeho nynějšímu umění.
Album je naplněno přívalem kytar, bicích a kláves; spolu s albem Damnation and a Day obsahuje více instrumentálně melodických stop než jiná alba. Je mnohem blíže black metalu než pozdější vydané nahrávky, texty zahrnují rané příklady vampyrických témat, které dále skupina vyvíjela, zvláště na albu Dusk and her Embrace. Zřetelnější než jinde jsou tu také proti-náboženské texty.
Skladby z tohoto alba byly později přehrány na deskách Vempire or Dark Faerytales in Phallustein a Bitter Suites to Succubi.
Dodatečné vokály v písni "A Dream of Volves in the Snow" poskytl Darren White (počáteční zpěvák Anathemy).
Skladby:
1. Darkness Our Bride (Jugular Wedding) - 2:00 Temnota naše nevěsta (hrdelní svatba)
2. The Principle of Evil Made Flesh - 4:34 Podstata těla vytvořeného zlem
3. The Forest Whispers My Name - 5:06 Les šeptá mé jméno
4. Iscariot - 2:33
5. The Black Goddess Rises - 6:48 Povstání černé bohyně
6. One Final Graven Kiss - 2:15 Jeden poslední vrytý polibek
7. A Crescendo of Passion Bleeding - 5:30 Sílící vášnivé krvácení
8. To Eve the Art of Witchcraft - 5:28 Evě, umělkyni čarodějnictví
9. Of Mist and Midnight Skies - 8:10 Z mlhy a půlnočních nebes
10. In Secret Love We Drown - 1:29 V tajné lásce se topíme
11. A Dream of Wolves in the Snow - 2:10 Sen vlků ve sněhu
12. Summer Dying Fast - 5:39 Léto umírá rychle
13. Imperium Tenebrarum - 0:49 (skrytý bonus) Temná vláda
1996:
Dusk… and her Embrace
je druhé studiové album. Od předešlého alba se hodně odlišuje v rámci zvuku. Hudba je rychlejší a vytříbenější a Daniho hlasové výkony jsou hodně extrémní. Album je volně inspirováno tvorbou viktoriánského spisovatele Le Fanua. Mnoho skladeb naťukává téma vampyrismu, avšak přímo o něm se nezmiňují. Některé verze alba obsahují tři speciální skladby - cover verzi "Hell Awaits" od Slayer, instrumentální skladbu "Carmilla´s Masque" a přepracování skladby z alba Vempire… "Nocturnal Supremacy ´96".
Orchestrální zvuk je více ucelený než na předešlých nahrávkách, i když album obsahuje méně čistě instrumentálních skladeb. Vrcholem alba je projev hostujícího muzikanta Cronose (kapela Venom) ve finálové písni "Haunted Shores".
Skladby:
1. Humana Inspired to Nightmare - 1:23 Lidská bytost inspirovaná k noční můře
2. Heaven Torn Asunder - 7:04 Nebe roztrháno vedví
3. Funeral in Carpathia - 8:24 Pohřeb v Karpatech
4. A Gothic Romance (Red Roses for the Devil's Whore) - 8:35 Gotický románek (Červené růže pro Ďáblovu děvku)
5. Malice Through the Looking Glass" - 5:30 Zloba skrz zrcadlo (Obrácená zloba)
6. Dusk and Her Embrace - 6:09 Soumrak a její objetí
7. The Graveyard by Moonlight - 2:28 Hřbitov v měsíčním svitu
8. Beauty Slept in Sodom - 6:32 Krása spala v Sodomě
9. Haunted Shores - 7:04 Strašidelné břehy
1998:
Cruelty and the Beast
je třetí dlouhohrající album. Je to koncepční deska, opírá se o legendu maďarské krvavé hraběnky Alžběty Báthory. Album uvádí v některých pasážích vyprávění hostující Ingrid Pitt, která představuje postavu Báthory (v roce 1971 si stejnou roli střihla ve filmu "Hraběnka Dracula"). Větší důraz tu mají orchestrální a symfonické klávesové pasáže. Hudbě dodávají temnější a morbidnější nádech. Výroba si však vysloužila nějaké výtky, zvláště zvuková kvalita bubnování. Bubeník Nicholas Barker potom následujícího roku kapelu opustil a připojil se k Dimmu Borgir. Sarah Jezebel Deva se k nahrávání desky vyjádřila: "Z naší práce je naprostý odpad. Když jsem to poprvé slyšela, měla jsem slzy v očích. Strávila jsem 25 hodin nahrávání ve studiu a teď to znělo, jako bych měla hlavu v záchodové míse. Většina z mých vokálů nešla slyšet. Písně jsou úžasné, ale mix je naprosto potupil. Většina z nás si myslela, že je album zničeno."
Skladba "Cruelty Brought Thee Orchids" doposud zůstala v seznamu písní hrajících se na živých vystoupeních.
Skladby:
1. Once Upon Atrocity - 1:42 Byla jednou jedna krutost
2. Thirteen Autumns and a Widow - 7:14 Třináct podzimů a vdova
3. Cruelty Brought Thee Orchids - 7:18 Krutost přinesla tyto orchideje
4. Beneath the Howling Stars" - 7:42 Pod kvílícími hvězdami
5. Venus in Fear - 2:20 Venuše ve strachu
6. Desire in Violent Overture - 4:16 Touha v násilné předehře
7. The Twisted Nails of Faith" - 6:50 Pokřivené hřebíky víry
8. Báthory Aria - 11:02 Árie Báthory
- I. - Benighted Like Usher Nevědomý jako sluha
- II. - A Murder of Ravens in Fugue Vražda havranů - fuga
- III. - Eyes That Witnessed Madness Oči, které dosvědčily šílenství
9. Portrait of the Dead Countess - 2:52 Portrét mrtvé hraběnky
10. Lustmord and Wargasm (The Lick of Carnivorous Winds) - 7:30 Vražda z touhy (Olíznutí masožravého větru)
2000:
Midian
je čtvrté studiové album, bylo vydáno přesně v den svátku Halloween v roce 2000. Tehdy bylo považováno za jejich nejkomerčnější a nejdostupnější album. Inspiruje se v románu Cabal - noční rasa spisovatele C. Barkera (Děj tohoto hrůzostrašného příběhu, v němž autor kombinuje prvky thrilleru a hororu se odehrává na rozlehlém hřbitově opuštěného kanadského městečka Midian, který obývá "Noční rasa" - tajemstvím opředené neživé a nemrtvé bytosti. Sem přichází hledat útočiště psychicky labilní mladý muž, který je podezřelý ze spáchání série brutálních zločinů. Je policií zastřelen a sám se stává jednou z oněch pozoruhodných bytostí. Po jeho stopách se vydává jeho dívka, zatímco skutečný vrah zosnuje likvidaci záhrobní říše... Spravedlnosti však v tomto příběhu neunikne nikdo.). V některých skladbách vypráví Doug Bradley, který hrál menší roli právě ve filmu Cabal. I když tu najdeme vynikající klávesové pasáže, album je orientované spíše na kytary, mnohem více než jeho předchůdci. Obal desky vytvořil JK Potter.
Píseň "Cthulhu Dawn" uplatňuje postavu vytvořenou hororovým spisovatelem H. P. Lovecraftem, která se jmenuje Cthulhu Mythos. Mnoho heavy metalových skupin si ji už vzalo na paškál - např. Metallica, Morbid Angel nebo Bal-Sagoth.
Zahájením skladby "Lord Abortion" je citace z filmu Brazil od Terryho Gilliama. Ve filmu ji namluvila Kim Greist, ale tady je její hlas nahrazen Daniho ženou Toni King.
Skladby:
1. At the Gates of Midian - 2:21 V branách Midianu
2. Cthulhu Dawn - 4:17 Začátek Cthulhu
3. Saffron's Curse - 6:32 Prokletí šafránu
4. Death Magick for Adepts - 5:53 Smrtelná magie pro znalce
5. Lord Abortion - 6:51 Pán interrupce
6. Amor E Morte - 6:44 Láska a smrt
7. Creatures that Kissed in Cold Mirrors - 3:00 Stvoření, která políbila studená zrcadla
8. Her Ghost in the Fog - 6:24 Její duch v mlze
9. Satanic Mantra - 0:51 Pekelná past
10. Tearing the Veil from Grace - 8:13 Odtrhnout závoj slušnosti
11. Tortured Soul Asylum - 7:46 Útočiště zmučené duše
12. For Those Who Died (Sabbat cover s hostujícími vokály M.Walkyier) - 6:16 Pro ty, co zemřeli
2001:
Bitter Suites to Succubi je v podstatě EP nebo přechodné mini album, protože Dani chtěl propojit mezeru mezi alby Midian a Damnation and a Day, zatímco kapela měnila nahrávací společnost z Music for Nations na Sony. Obsahuje jen šest nových skladeb (dvě z nich jsou instrumentální), ale je doplněno přepracovanými kousky z alba The Principle of Evil Made Flesh (The Principle of Evil Made Flesh, Summer Dying Fast a The Black Goddess Rises) a jednou cover verzí. Je to první nahrávka vydaná pod jejich vlastní značkou Abracadaver.
"Dinner at Deviant's Palace" je vlastně Modlitba přehraná pozpátku.
Skladby:
1. Sin Deep My Wicked Angel (Instrumental) - 2:23 Hřích hluboko mého zkaženého anděla
2. All Hope in Eclipse - 6:39 Všechna naděje v zatmění
3. Born in a Burial Gown - 4:46 Narozen v pohřebním oděvu
4. Summer Dying Fast - 5:21 Léto umírá rychle
5. No Time to Cry (Sisters of Mercy cover) - 3:22 Není čas k pláči
6. The Principle of Evil Made Flesh - 4:49 Podstata těla vytvořeného zlem
7. Suicide and Other Comforts - 6:57 Sebevražda a jiná potěšení
8. Dinner at Deviant's Palace (Instrumental) - 2:59 Večeře v úchylném paláci
9. The Black Goddess Rises II - 7:22 Povstání černé bohyně
10. Scorched Earth Erotica - 4:56 Erotika vyprahlé země

Epica: The Divine Conspiracy výběr

3. srpna 2008 v 17:14 | Kimbbu |  Texty a překlady písní
THE OBSESSIVE DEVOTION - Fanatická oddanost

Nezaslepil jsi mě někdy?
Nebyl jsi pošetilý zloděj?
Jsem?
Nepřivodil sis někdy trápení?

Nezaslepil jsi mě někdy?
Nenapálil jsi mou mysl?
Napálil?
Nemyslíš si, že mi můžeš lhát?
Lhal jsem?

Jestli je on tvůj měsíc, budu tvou zemí
Do které se můžeš vrátit, bezpečně nebo zraněná

Cítím na sobě jen utrpení
Když se dívám očima jiných

Neudusil a nespoutal jsi mě?
Nebuď krvácející srdce
Jsem?
Obejmi než odejdeš, nebo hraj své karty
Nech nás hrát!

Cítím na sobě jen utrpení
Když se dívám očima jiných
Nedokážu ani poznat cestu
Kterou se dostanu do nekonečnosti

Netroufáš si?
Troufám
Nestaráš se o mě
Nestarám
Nedotýkáš se mě?
Lháři

Radši budu nešťastný s tebou
Než v depresích bez tebe
Patřím někomu, jsem někomu oddaný
Nic netrvá věčně, ale ty, ty ano…

Radši budu lhář jako ty
Abych naplnil své nejhlubší touhy
Patřím někomu, jsem někomu oddaný
Ale jediné, po čem toužím, jsi ty

Jedna nerozvážlivá chvíle proběhla zpomaleně
Když jsem si lehla, zjistila jsem, že
Všechno, po čem toužím, je zbavit se této fanatické oddanosti

Odpuštění věčnému životu
Ne mně, ne tobě, ale nám

Uhoď mě, dokud můžeš
Bij mě, jak si přeješ
Lháři

Postavila jsem se ti, ale nyní toho lituji

CHASING THE DRAGON - Honit draka

Osvoboď mou mysl, zahoj mé rány, vymaž minulost
Temné dny zapomenout
A vzpomínky zůstanou v mém srdci
Osvoboď mou mysl

Donuť mě zapomenout a odpustit
Není potřeba pokračovat a žít
Ukaž mi cestu do tohoto života
Zahoj mé rány

Nic navždy neodejde
Vzpomínky zůstanou a najdou svou cestu
Co chodí kolem, přijde
Nepopírej svůj strach
Tak je nech jít a ztrať se ve světle
Tady vzdej svůj boj

Nech mé oči přijmout krásu, která je tady
Odešla na tuto zemi
Mé uši touží slyšet melodii
Dej mi znamení

Jed pomalu proudí mými žilami
Krade mou jedinou důstojnost

Seberu je všechny a nechám je padat
Abych ti způsobil bolest a všechny je udeřil

To, co chci, je žít ještě jeden život

Vezmu jim jejich radost
Dohlédnu na to, aby byli všichni prokletí

Ještě jednu šanci, abych napravila své škody

Drak mi dělá v mozku nepořádek
Řídí mé pocity, nekonečnou hru

Ještě jeden život pro mě žij

Chci noc, jen aby probarvila den
Ráno, aby zahnalo všechny mé noční můry
Nepopírej, že jsme všichni lidské bytosti
Všichni máme své nedostatky, které nás mohou dělat nemravnými

Dej mi to, co chci
Dej mi to, co potřebuji, právě teď
To je to, co chci
To je to, co potřebuji, dostat to!

Bolest tvoří život smrtelným

Řekni mi to, co chci
Řekni mi to, co potřebuji, právě teď
To je to, co chci
To je to co potřebuji, vyléč mě

Bolest nás dělá smrtelnými

NEVER ENOUGH - Nikdy dost

Cožpak mě neslyšíš, jak zase křičím?
Hlasy, které nemůžeš slyšet
Protože jsi zničený a nespokojený
S věčnou nenasytností

Cožpak mě nevidíš na mých rukou a kolenou?
Žebrám a krvácím
Usmíváš se, zatímco koušeš do ruky, která tě krmí
Ale uvidíš to někdy?

Vždycky jsi chtěl to, co tvé oči nemohly vidět
Potřeboval, co tvé ruce nemohly držet
Myslel sis, že jsi v nouzi
Vždycky jsi poslouchal to, co tvé uši nemohly slyšet
Cítil, čeho se tvé ruce nemohly dotknout
Myslel sis, že nemáš dost

(Dost)
Nikdy nebylo dost toho, co jsem ti dávala
Všechny hrůzy, které jsi mi prováděl
Jak se mám tentokrát rozhodnout?
Tady jsem udělala čáru

Obětovala jsem život, abych byla s tebou
Proč jsi mě opustil?
Už nezbylo nic dalšího, co bys ode mě mohl využít
Protože nemáš dost

Věčná potřeba
Mohla bych tě poprosit?
Odpověz mi a dodělej to
Věčná nenasytnost
Můžu tě poprosit?
Osvoboď mě
Vyslechni všechny mé potřeby a dodělej to

Nikdy více s tebou nebudu
Žádné věčné sliby, které nás chrání
Konečně jsem se rozmyslela
Tohle je konec, udělala jsem čáru
Nikdy nebudu hltat tvou nenasytnost

DEATH OF A DREAM - Smrt snu
viz. Objetí, které dusí od Marka Jansena

LIVING A LIE - Žít lež
viz. Objetí, které dusí od Marka Jansena

FOOLS OF DAMNATION - Blázni zatracení
viz. Objetí, které dusí od Marka Jansena

BEYOND BELIEF - Neuvěřitelné (K nevíře)

Moudrost, znalosti, věda
Se vyvíjí vždy, lépe, rychleji
Toto je konečný konec

Hlas v divočině
Bojuje v marné válce
Protože síla je hluchá
Víc než předtím

Masivní nevšímavost
Ukazuje, co očekávat
Jizvy nad jizvami
Ženou se k budoucnosti, kterou nemáme

Strach mě převezme, není tu nic, co bych mohla vidět

Budoucnost je tak jistá
Jako že život dojde na konec
Když se čas stane břemenem
Zápasíme s naší jistou smrtí

Měli bychom se vést sami
K tomu, čemu se nedokážeme postavit
Ještě jedna falešná záminka a vymkne se nám to z rukou
Teď je strach hnací síla
Přebírá nás a zjišťuje tento zdroj
Může se z toho vyklubat více než můžeme unést

Strach mě převezme, není tu nic, co bych mohla vidět
Jak se to jen mohlo stát

Moudrost, znalosti, věda
Se vyvíjí vždy, lépe, rychleji
Porazí nás

Věda, znalosti, moudrost
Zničí nás vždy, někdy, rychleji
Toto je konečný konec

Třináct měsíců
Cesta k procházce
Třináct měsíců
Cesta k hovoru
Obnov všechno, co nám patří
Třináct měsíců
Způsob, jak mluvit
Třináct měsíců
Je to, co my hledáme
Obnov vše, co jsme nechali za sebou

SAFEGUARD TO PARADISE - Záruka k ráji

Vzpomínky, které se ztrácejí
Nezanechali svou stopu
Ale ty přežíváš každým dnem
V mnoha různých způsobech

Je to pravda mezi jeho mazanými lžemi
Podá mu to jeho podezřelou výmluvu
Přesvědčovat násilím nevytváří cestu
Do našeho osudu

Najednou jsme ztratili sílu
Zavřít za sebou prokleté dveře
Nikdo si neuvědomí
Že to jsou vlci v přestrojení

Tvůj motor byl tak silný
Ale silnice byla prostě příliš dlouhá
Naděje není konec
Tak nikdy neztrať víru
Tak dlouho, jak jen můžeme říct
Nemůžou nám nikdy vzít
Naši svobodu, nejdražší věc, jakou jsme kdy měli
Odplata z krve, kterou jsme kdy prolévali

Jeho pátrání po vyšší pravdě, život věčného mládí právě začal
Přestože je na útěku
Mnoho panen čeká, že přijde
Přesvědčovat násilím nevytváří cestu
Do našeho osudu
Našeho osudu

SANCTA TERRA - Svatá země

Místo, které jsme se tisíckrát pokoušeli hledat
Abychom se konečně cítili tak, jako by věčnost nebyla dost dlouhá
Zdržím se

Cítím vášeň, jak mě hlídá
Aby shodila tu bolest ve mně
Tento vývoj mě posílí
Teď začne pravda

A ty mě nenajdeš (Jsem tu v bezpečí)
Jsem tam, kde chci být

Je to místo, kde naše přání budou povolena
Přijď, uvidíš, že mám pravdu
Je to síla, která tě uvnitř zdrží
Temná, jako by den byl noc
Je to místo, kde tvé sny budou posvěcené
A vždy budou
Je to síla, která vyšle, co je uvnitř tebe
Jen počkej a uvidíš

Udělej jeden krok blíž k hranici
Když noc je odvolána
Tato role smrtelníka je pryč a zůstala vzadu
Za svatou půdou

Ty mě nenajdeš (Jsem tu v bezpečí)
Jsem tam, kde chci být
Tak mě teď nechej na pokoji
A ty mě nenajdeš (Jsem tu v bezpečí)
Jsem tam, kde chci být!

THE DIVINE CONSPIRACY - Božské spiknutí

Dotazování se naší nesmrtelnosti
Poslední odpočinek pramene života

Nikdy nebudeme znát naše možnosti, jak předvídat, co má přijít
Tak můžeme snít, že svobodně myslíme
Jednou jsme byli uvnitř bohatí
Nepokoušeli jsme se dosáhnout toho, čeho jsme nemohli
Protože jednou jsme byli schopni vyhrát
Z potřeby uspět

Potřebujeme být nevinní, abychom žili
Život, který jsme žili tak dlouho
Potřebujeme být slepí, abychom žili
Život, který žijeme právě teď

Ten, kdo vlastní tvůj čas
Vlastní taky tvou mysl

Potřebujeme být nevinní, abychom žili
Život, který jsme žili tak dlouho
Potřebujeme být hluší, abychom žili
Život, který žijeme právě teď
Natáhni se, dotkni se nekonečna
Život je pouhá vzpomínka
Čas není reálná jednotka
I když touží, aby byl

Božské spiknutí
Otevírá skutečnost
Čas není reálná jednotka
I když tvrdí, že je

Potřebujeme být nevinní, abychom žili
Život, který jsme žili tak dlouho
Potřebujeme být určitý druh, abychom žili
To, co je tak řečnické

Ten, kdo vlastní tvůj čas
Vlastní taky tvou mysl
Ten kdo vlastní tvůj čas
(Sveď nás, nemáme přehled)
Vlastní taky tvou mysl
(Není tu žádná stopa, která vede k tomu místu)

Zoufale všichni svíráme poslední stéblo
Narazíme a spadneme
Odečítá se čas ke smrti, k zahojení všeho

Nikdy více nedosáhneme našich schopností
Nemůžeme rozšířit naše hranice
Potřebujeme být nevinní, abychom žili
Život, který jsme žili tak dlouho
Potřebujeme být necitliví, abychom dýchali
Takže to můžeme všechno vzít s povolením